AMELİYATSIZ YÜZ GERME

Ultherapy ile Yüz Germe

Ultherapy, cerrahi müdahale ile yapılan yüz germe operasyonunun, iyileşme süresi olmayan, risksiz bir alternatifi olarak görülmektedir.

PRP Cilt Tedavisi

PRP; sarkma, kırışıklık, iz, akne izi ve saç tedavisinde tek başına ya da cildi yenileyen diğer yöntemlerle birlikte kullanılabilen bir yöntemdir.

Altın İğne

Cildin daha parlak, daha gergin ve sağlık bir görünüme sahip olmasını sağlayan altın iğne yöntemi deri altına uygulanan mikro iğnelerin ısı vermesiyle gerçekleşir.

İple Yüz Germe

Ciltteki kırışıklık ve sarkma görünümünün azaltılması için uygulanan işlemde uygulama sonrasında eriyen organik cerrahi ipler kullanılır.

Fibrocell

Cilt dokusunun yıpranması ve canlılığını kaybetmesine yönelik uygulanan Fibrocell tedavisinde, kişinin kendi hücrelerinden üretilen bir karışım kullanılmaktadır.

Mezolifting

Yüz germe olarak da bilinen yöntem, yaşlanma karşıtı (anti-aging) bileşenleri sayesinde uygulanan bölgedeki cildin canlanmasını ve beslenmesini de sağlar.

Gençlik Aşısı

Gençlik aşısı, ciltteki hyalüronik asidin azalmasıyla oluşan esneklik ve nem kaybına yönelik geliştirilen bir tedavi yöntemidir.

Somon DNA

Araştırmalardan yola çıkılarak somon DNA’sından geliştirilen tedavi cildin nem ihtiyacını karşılamakla birlikte cilde elastikiyet de kazandırır.

Karbon Peeling

Korbon peeling tedavisi ciltteki lekelerin giderilmesi, cilt gözeneklerinin daralması ve cildin gençleşmesi gibi alanlarda tercih edilen bir yöntemdir.